förlåt

Ibland inträffar det faktum att jag precis i det ögonblick som jag borde antecknat något, svarat på ett mejl eller ringt upp någon glömmer att göra just det ena eller det andra momentet. Konsekvensen är obönhörlig; dubbelbokning, beskvikelse, merarbete... jag blir irriterad över mig själv och den irritationen går ofta ut över någon annan - helt oförskylld. Jag vill inte skylla på något eller någon egentligen..men ibland blir kraven på simultanförmåga lite väl höga. Ett krävande jobb, en nyflyttad, dement pappa, krav på mig själv att vara snygg, trevlig, effektiv, smart...ack! Själv därtill nyflyttad med livet fortfarande i kartong. Jag hoppas snart komma tillbaka till livet.

Kramar och tusen förlåt
/Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0